tel. 625 909 475
OGÓLNY OPIS:
Nieruchomości stanowiące własność Gminy Kępno są zbywane w trybie przetargowym z wyłączeniem przypadków określonych przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Aby uczestniczyć w przetargu należy spełnić warunki i złożyć stosowne zgłoszenie do udziału w przetargu, a także okazać dokumenty określone w ogłoszeniu o przetargu.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Umowa kupna-sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Zgodnie z ogłoszeniem o przetargu; Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości, Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego Katarzyna Dawid, Daniel Dyla, tel. 62 59 09 475, ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno.
OPŁATY:
Przed przetargiem należy wpłacić wadium zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu o przetargu.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Brak
TRYBY ODWOŁAWCZE:
Skarga na czynności przetargowe – wnosi uczestnik przetargu do Burmistrza Miasta i Gminy Kępno w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego.
UWAGI:
Brak
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku.