tel. 62 59 09 475
email: daniel.dyla@um.kepno.pl
tel. 62 59 09 473
email: adrianna.muskala@um.kepno.pl
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o wydzierżawienie gruntu, wraz ze szczegółowym oznaczeniem nieruchomości.
Oznaczenie terenu na mapie.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Odpowiedź pisemna o sposobie załatwienia sprawy, zaproszenie do podpisania umowy dzierżawy/ najmu.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Składanie wniosków - Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno
Podpisywanie umów – Wydział Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości, Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego, ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości, Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego
OPŁATY:
Bez opłat
TERMIN ODPOWIEDZI:
30 dni od dnia złożenia wniosku
TRYBY ODWOŁAWCZE:
Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy
UWAGI:
W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku.
Uchwała nr XXVI/166/2012 Rady Miejskiej w Kępnie z dnia 27 września 2012 roku w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania
Kodeks Cywilny